Montag, 31. Dezember 2007

گل






















گل رز
* رز سرخ: عشق بی ریا-زیبایی-شجاعت-احترام-تبریك
"دوستت دارم"


* رز سفید: پاكی-معصومیت-راز-سكوت-فروتنی-احترام
"عشق من به تو عمیق و خالصانه است"


* رز صورتی: قدردانی- "متشكرم" وقار-ستایش-همدلی-لطافت-شادكامی
"باورم كن" - "تو خیلی دوست داشتنی هستی"


* رز زرد: شادمانی-رفاقت-شوق-حسادت-آغاز دوباره
"فراموشم نكن" - "معذرت میخواهم"


* رز بنفش: عشق در نگاه اول.
* رز نارنجی: اشتیاق-شیفتگی-آرزو.
* غنچه رز: نماد پاكی و زیبایی-جوانی-عشق نوپا.
* یك شاخه گل رز: سادگی-سپاسگزاری-عشق تازه.
* یك شاخه گل رز سرخ: "دوستت دارم".
* رزسفید عروس: عشق مبارك و فرخنده.
* رز قرمز سیر: سوگواری.
* رز سیاه: مرگ.
* تركیبی از رز سفید و سرخ: اتحاد-سازش
* رز كاملا شكفته: "من متعهد به تو هستم"-"هنوز دوستت داردم"
* دسته گل رز: قدردانی.
* دسته گل رز كوچك: "من به یاد تو هستم"

داوودی: حقیقت

"تو دوست فوق العاده ای هستی"

نیلوفر آبی: حقیقت.

نرگس: غرور - خود بینی.


بنفشه: اندیشه های ناگفته- سفر- "سفر بخیر" -

پاكدامنی-فروتنی.


سوسن سفید: دوشیزگی - پاكی.


اقاقیا: عشق پاك - عشق پنهانی.


بگونیا: هشدار.


كاكتوس: پایداری - استقامت.


- كاملیا صورتی: "در آرزوی تو هستم"
- كاملیا قرمز: "عشق تو همچون آتشی در قلب من است"
- كاملیا سفید: "تو در خور پرستشی"

میخك: شیفتگی - عشق زن - ستایش - "بله"

قاصدك: وفاداری - خوشبختی - صداقت

پیام آور عشق.


فراموشم نكن: خاطرات گذشته - عشق ناب.


پیچك: عشق - صداقت - وفاداری.


نسترن: آرزو - همدلی - "دوستم داشته باش".


لادن: پیروزی - غلبه - فتح.


لاله: عاشق تمام عیار - "باورم كن"


اركید: عشق - زیبایی.


نرگس زرد: احترام - جوانمردی - " تا زمانی كه تو در
كنار من هستی خورشید بر من خواهد تابید"


اطلسی: شرم - ازدواج فرخنده.

پامچال: "بدون تو قادر به زندگی كردن نمیباشم"


یاسمن: شادی - شیرینی - دلپذیری - وقار.

رزماری: یادآوری - خاطرات - یادگاری.


آلاله: پروت - زرق و برق.


آفتاب گردان: ستایش - غرور - پرستش.



مریم: لذت.


گلایل: ستایش - صداقت - "به من فرصت بده"


زنبق: اندوه - تاسف.


آنتوریوم: عاشق.
مرغ بهشتی: شكوه - عظمت

Keine Kommentare: