Mittwoch, 27. Februar 2008

شاه کلید یه رابطه جنسی


























یکی از دوستان پیغام گذاشته بود که از سکس با خانومش لذت نمی بره، چون در عرض یک دقیقه ارضاء میشه و خانومش هم از این بابت بسیار ناراحت و عصبانیه. همونطور که تو دست نوشته های قبلیم گفتم رسیدن به اوج لذت جنسی(ارگاسم) مراتب و مراحلی داره که با رعایت درست و با حوصله اونا میشه بالاترین لذت رو از نزدیکی جنسی برد، به طوری که تا مدتها در ذهن دو طرف بعنوان یک خاطره خوشایند موندنیه.

قبل از این که در مورد مناطق حساس بدن خانوما و آقایون بگم باید توجه داشت: اولا توی سکس باید کم رویی و تعارف رو کنار بذاریم. از شریک جنسیمون بخوایم که بهمون بگه چطور سکس کردن رو دوست داره. بیشتر دوست داره کدوم قسمت از بدنش بوسیده، لیسیده و مکیده بشه و خیلی چیزای دیگه.

من از بوسیدن، لیسیدن و مکیدن بعنوان شاه کلید های یه سکس موفق و لذت بخش نام می برم که در بعضی مواقع میتونه از رسیدن به اوج لذت جنسی خوشایند تر باشه؛ پس دو طرف یه رابطه جنسی توی این زمینه از خودشون کم نزارن.

یه چیز مهم هم این که در یک رابطه جنسی موفق و لذت بخش مهم، مهم، و مهمترین نکته ای که نباید از اون قافل شد اینه که هدف از انجام نزدیکی و سکس باید "رسوندن طرف مقابل به اوج لذت باشه". در این موقع است که طرف مقابل از با شما بودن لذت کافی رو می بره و قبل از پایان سکس، به دنبال بهونه ای دیگه برای قرار بعدی میگرده.

امیدوارم از زندگیتون کمال لذت رو ببرین. دوستایی هم که در مورد این مطلب نظری دارن، ابراز لطف کنن. مرسی

Keine Kommentare: