Donnerstag, 28. Februar 2008

سکس از راه مقعد





















سوال/. می خواستم تو وبلاگتو درباره سکس از راه مقعد بنویسین که:

1. اگه کاندوم استفاده نشه آیا مشکلی پیش میاد؟
2. اگه آب پسر اون تو بیاد (چه زیاد چه کم. حتی دو یا سه قطره) واسه دختری که ازدواج نکرده مشکلی پیش میاد؟

خیلی ممنون میشم اگه جوابم رو خیلی سریع بدید. در ضمن این کارتون(وبلاگ رو می گم) خیلی ارزشمنده. موفق باشید


دوست عزیز. ممنون از لطفت.sorryکه دیر جوابت رو میدم
- در مورد سکس از راه مقعد توی وبلاگم یه مطلب گذاشتم که احساس میکنم حتما خوندی.
- در صورتی که پاکیزگی و نظافت از سوی هر دو طرف رعایت بشه اگه از کاندوم در رابطه جنسی از راه مقعد استفاده نشه اتفاق خاصی نمیفته؛ اما ترجیحا برای جلوگیری ابتلا به بیماریهای عفونی استفاده از کاندم پیشنهاد میشه. ضمن این که اگه بعد از رابطه مقعدی اقدام به نزدیکی از راه اندام تناسلی خانوما بشه حتما میبایستی از یه کاندوم دیگه استفاده بشه و یا اینکه آلت آقا بعد از رابطه مقعدی و قبل از رابطه جنسی از راه اندام تناسلی خانوم شسته بشه.
- تقریبا میشه گفت که ورود منی آقایون از راه مقعد به خانوما مشکل خاصی رو ایجاد نمیکنه و من تا الان هیچ مورد خاصی رو در این رابطه ندیدم. اما ترجیحا بهتره که خانوما بعد از رابطه جنسی و ورود منی از راه مقعدشون نسبت به تخلیه اون اقدام کنن

سکس از راه مقعد

قبل از انجام سکس از راه مقعد بهتره که خانوما با مراجعه به دستشویی نسبت به تخلیه کردن روده خودشون اقدام کنن و مقعدشون رو خوب بشورن.

- از اینجا به بعد نقش اصلی رو توی استفاده بهتر از لحظه ها و لذت بردن، آقایون بازی میکنن. بعد از بوسیدن و طی مراحل مختلف و لیسیدن، مکیدن، بوسیدن نقاط مختلف و حساس بدن توسط طرفین و مهیا شدن هر دو طرف، نوبت به بوسیدن و لیسیدن مقعد خانوما میرسه که انجام این کار برای خانوما بسیار لذت بخش بوده و اونا رو برای انجام عمل سکس از راه مقعد آماده میکنه. بعد از این کار بهتره که آقایون با انگشت اشاره شروع با بازی کردن با مقعد کنن و کم کم انگشت خودشون رو وارد مقعد کنن.

- از لحاظ علمی مقعد به دو بخش کلی تقسیم میشه. قسمتی ورودی مقعد با نام علمی rectal؛ که گیرنده های عصبی مقعد در این قسمت قرار دارند و لیسیدن و بوسیدن و بازی کردن با این قسمته که لذت مضاعفی رو در خانوما ایجاد میکنه و دردهای ناشی از رابطه مقعدی هم عمدتا در این ناحیه ایجاد میشه. قمست بعدی مقعد هم fancter نام داره که حد فاصل بین مقعد و انتهای روده هستش که از سلولهای مخاطی تشکیل شده و باکتریهای زیادی در اونجا قرار دارن که این قسمت هم از دو بخش تشکیل شده که کنترل یکی از اونها ارادیه و دیگری غیر اردای. در یک رابطه جنسی که از راه مقعد انجام میگیره خانوما هرچه قدر هم در کنترل و باز نگه داشتن این قسمت جهت دخول آلت مرد به طور اردای عمل کنه در قسمت غیر اردای هیچ گونه کنترلی رو نداره؛ به همین خاطر هم هست که آقایون با بازی ماهرانه خودشون بوسیله انگشت این قسمت رو می تونن جهت ورود آلت آماده کنن و از دردناک بودن بیش از حدش بکاهن.

- بهتره که آقایون در حین آماده کردن مقعد با انگشت از ژل های water base(ژل های طبیعی پایه آب که از داروخانه ها قابل تهیه اس)؛ کرم دست و صورت؛ وازلین؛ روغن زیتون و هر چیز لیز و چرب دیگه جهت آماده کردن هر چه بهتر مقعد استفاده کنن.

- بعد از این که آقایون به تدریج یک انگشت خودشون رو کامل وارد مقعد کردن، بهتره که با دو انگشت این کار رو به آرامی و مرحله به مرحله انجام بدن و مواظب باشن که فشار و دردی به خانوما وارد نشه.

- بعد از آمادگی کامل مقعد بهتره که کار ورود مقعد مرحله به مرحله انجام بشه و خانوما سعی کنن بیشتر نقش مفعول رو بازی کنن تا فاعل؛ پس از ورود آلت به داخل مقعد بهتره که هیچ حرکتی از دو طرف صورت نگیره تا سلولهای مقعد خودشون رو با شرایط جدید تطبیق بدن و عمل جلو و عقب رفتن بعد از این مرحله می بایست به آرامی صورت بگیره و بهتر هم اینه که عمل جلو و عقب رفتن توسط آقایون صورت بگیره؛ چون کنترل آقایون در این شرایط بهتره.

- ممکنه که توی روابط جنسی در ماههای اول و دوم درد زیادی توسط خانوما احساس و تحمل بشه که با گذشتن زمان و کسب تجربه از شدت این دردها کاسته خواهد شد.

- بعد از اتمام عمل جنسی از راه مقعد که توصیه میشه بوسیله کاندم انجام بگیره آقایون جهت انجام سکس از طریق اندام جنسی خانوما از جلو می بایست نسبت به تعویض کاندوم مبادرت بورزن و اگر از کاندوم جهت انجام رابطه مقعدی استفاده نکردن حتما آلت خودشون رو بشورن تا از بروز بیماریهای عفونی جلوگیری کنن.

Keine Kommentare: