Donnerstag, 28. Februar 2008

روشهای از بین بردن موهای زائد بدن خانوما













ندا/های: من یک سوال از شما دارم/ در کنار اندام تناسلی من موهای خیلی زیادی روییده است. به طوری که تمام اطراف ک.س ام را پوشانده. با تیغ هم خیلی سخت میروند. به نظر شما من چه طور میتوانم از شرشان خلاص بشم؟؟؟

همونطور که میدونین رویش مو در اطراف اندام تناسلی مرد و زن یکی از علائم بلوغه که در افراد مختلف جنس و گستره رویشش متفاوته.

اولين و متداول و در دسترس ترین وسيله برای این کار استفاده از ژيلت يا همون تيغه که تقریبا همه یه جورایی باهاش سرکار داشتن.

دومين وسيله پودر موبره كه در بازار به نامهاي مختلفي وجود دارد و توسط كارخانه هاي فهميده و باشعور ساخته شده است. مثلاً پودر موبر دِپي؛ طرز استفاده: ابتدا بسته را باز كرده و پودر را داخل ظرفي بريزد. سپس كم كم به آن آب اضافه كنيد و وقتي بصورت خمير درآمد روي موضع بماليد. البته طرز استفاده از آن در داخل قوطي قرار دارد.

سومين وسيله موم هستش كه در بازار با ماركهاي مختلف وجود داره که در داروخانه و عطاريا هم پیدا میشه. طرز استفاده ش هم این طوره که موم رو توی آب جوش میذاریم تا در اثر تماس با گرما موم آب بشه. بعد با يك كاردك به روي پوست در جهت خواب موي دست مي ماليم و بعد روي آن تنظيف يا فويل يا روزنامه مي گذاريم و كمي ماساژ ميدهيد و سپس در خلاف جهت خواب مو مي كشيد كه حتماً بايد مهارت داشته باشيد چون هر گونه اختلال آرام كشيدن و بد كشيدن باعث كبود شدن ميشود. در آرايشگاهها نيز اين عمل انجام مي شود و به نام اپيلاسيون مي باشد.

چهارمين روش اسپري هاي موبره كه قبل از مصرف اسپري را تكان داده به موضع فيش كرده مثل خمير ريش؛ منتهي اين خمير اندام تناسلیه که بعد از این که مو شل شد اقدام به شستنش میکنیم.

پنجمين روش استفاده از دستگاه اپيليدي یه كه با ماركهاي مختلف در بازار موجوده و روی منطقه مورد نظر گذاشته و موهای زائد رو از ریشه در میاره. البته این روش روش پر هزینه و دردناکیه/

Keine Kommentare: