Mittwoch, 27. Februar 2008

سكس دهانی - تحریك مهبل و چوچوله بكمك دهان و زبان/ قسمت چهارم


























یك راهنمایی برای سكس دهانی

چگونه باید فرج را خورد !؟ -نوشته شده توسط تامی، نیكول و لیندا

من احترام زیادی برای كسانی فرج را می‌خوردند قایل هستم چون عدة زیادی این كار را نی‌كنند و من تنها زنی نیستم كه این را می‌گویم، علاوه بر این خیلی از كسانی كه در كالجهای قدیمی دوره‌های آنرا دیده‌اند آنرا بخوبی انجام نمی‌دهند به همین دلیل من این راهنمایی را ارئه می‌كنم، شاید كه كمی كمك كننده باشد. موقعی كه یك زن یك مرد را می‌یابد كه از سرش خوب استفاده می‌كند، احساس می‌كند كه یك جواهر پیدا كرده و نمی‌خواهد آنرا از دست بدهد. او یك خریدار خوب است و زن این را خوب می‌داند. او حتی به دوست دخترهایش در مورد آن مرد چیزی نخواهد گفت اگرچه آن مرد خیلی مشهور در شهر باشد. بنابراین به خاطر داشته باشید، خیلی از مردها می‌توانند بصورت رضایت بخش طرف مقابل را بگایند ولی آنكه از سرش خوب استفاده می‌كند بهتر خواهد بود.

زنهای زیادی هستند كه راجع به بدنشان احساس شرم می‌كنند، حتی اگر شما به جاهای مختلف دنیا رفته باشید و با زنان كشورهای مختلف هم‌بستر شده باشید می‌بینید كه آنها نسبت به اینكه چطور شما از بدنشان خوشتان می‌آید، نگرانند. به او بگوئید كه آن بسیار زیباست و به او بگوئید كه كدام قسمتها بهترین هستند اما اعتماد او را جلب كنید تا به شما اجازة استفاده از میان پاهایش را بدهد.

حالا صبر كنید و به آنچه می‌بینید خوب نگاه كنید.زیباست، آیا اینطور نیست؟هیچ چیز در یك زن منحصربفرد تر از مهبل نیست، من می‌دانم، تعداد زیادی از آن را دیده‌ام، رنگها، اندازه‌ها و اشكال متفاوتی دارد. بعضی از آنها خیلی ظریف و نرم هستند مانند مال دختر بچه ها و بعضی دیگر دارای لبه‌های ضخیم هستند كه به شما سلام می‌كنند. بعضی از آنها مانند خز تودرتو در برس هستند و بعضی دیگر با پرز شفاف پوشانده شده‌اند. كیفیت منحصر به فرد همسرتان را پاس بدارید و به او بگوئید چه چیزی در او ویژه است.

زنان داد و ستد كلامی بهتری نسبت به مردان دارند بخصوص در حین رابطة عاشقانه. همچنین آنها بهتر به عشق زبانی پاسخ می‌دهند به این معنی كه هرچه بیشتر شما با او حرف بزنید او بهتر خودش را در اختیار شما می‌گذارد. بنابراین موقعی كه دارید مهبل زیبایش را نوازش می‌كنید، با او در مورد آن صحبت كنید.

اكنون دوباره خوب با آن نگاه كنید. به آرامی و با ملایمت لبه‌های آنرا از هم باز كنید و به لبه‌های درونی آن نگاه كنید، حتی اگر دوست دارید آنرا بلیسید. اكنون بالاهای مهبل را از هم باز كرده و پهنش كنید تا چوچوله را پیدا كنید. زنان چوچوله با اندازه‌های متفاوت دارند دقیقاَ مانند مردان كه آلتهایی با اندازه‌های متفاوت دارند. همة آنها در زیر ختنه‌گاه پنهان شده است.

هروقت شما به یك مهبل زنانه دست می‌زنید مطمئن باشید كه انگشتتان مرطوب است. شما می‌توانید آنرا با آب دهان یا ترشحات داخلی زن مرطوب كنید.حتماَ مطمئن باشید كه انگشتتان را وقتی می‌خواهید به چوچوله دست بزنید مرطوب كرده باشید چون آن از خود رطوبتی ندارد و بسیار هم حساس است. اگر انگشتتان خشك باشد به آن خواهد چسبید و این مضر و آسیب رسان است. اما شما نمی‌خواهید كه در هر صورت آنرا لمس كنید شما باید كارهای بالا را برای دست زدن به آن انجام دهید. قبل از اینكه زن برانگیخته شود، چوچولة او بسیار ظریف برای كنترل است.

به مهبلش به آرامی نزدیك شوید. زنان، حتی بیشتر از مردان عاشق این هستند كه با آنان شوخی شود و دست انداخته شوند. قسمت داخلی ران زن، ظریف ترین و حساس ترین نقطه است. آنرا بلیسید، ببوسید و با نوك زبانتان بر روی آن طرح بكشید. بطور وحشیانه به مهبل نزدیك شوید و سپس در آن غرق شوید، آنچه را او انتظاار دارد انجام دهید.

اكنون چروك محل اتصال پا به مهبل را بلیسید، دماغتان را به مهبل بمالید. مانند فرچه لبانتان را روی شكاف فرج بدون فشار به پائین بكشید تا او را بیشتر تهییج كنید.

او را ببوسید،ابتدا با ملایمت و سپس محكم تر. حالا از زبانتان برای باز كردن لبه‌های مهبل از همدیگر استفاده كنید و وقتی كه او آنها را از هم باز كرد، زبانتان را بین لایه‌های گوشتی مهبل بالا و پائین ببرید. به آرامی بمكمك دستانتان پاهایش را از هم بیشتر باز كنید. هر كاری كه شما برای خوردن مهبل زن انجام می‌دهید باید به آرامی صورت پذیرد.

با ملایمت لبه‌های مهبل را بكشید و با زبانتان ضربه‌های آرام به چوچوله بزنید، این كار را چه كلاهك چوچوله را پوشانده بو چه نپوشانده بود انجام دهید. این كار را به سرعت انجام دهید. این كار باید باعث شود كه پاهایش به لرزه بیافتند. موقعیكه حس او به سوی ارگاسم برانگیخته شد، لبهایتان را بصورت دایره به دور چوچوله قرار دهید و آنرا درون لبانتان قرار دهید. با ملایمت شروع به مكیدن چوچوله كنید و به صورت زن نگاه كنید تا عكس‌العمل او را ببینید. اگر او می‌تواند كنترل شود و تحمل كند مكیدن را سخت تر كنید. هرچه تحمل او را بیشتر دیدید مكیدن را سخت تر كنید. اگر او خواست بخاطر هیجان ارگاسم باسن خود را به بالا بیاورد در برابر او ایستادگی نكنید و با او حركت كنید. به او قفل شوید و دهان داغتان را بر روی چوچوله نگاه دارید، او را رها نكنید. در این حالت چیزی كه از او زیاد می‌شنوید این جملات است: “ مكث نكن، اصلاَ متوقف نشو”.

این به این دلیل است كه بیشتر مردان در این حالت توقف می‌كنند. مكیدن چوچوله كار دوست داشتنیی است، این چیزی است كه ارزش یادگیری خوب را دارد. من كسی را می‌شناسم كه آدم كثیفی در گائیدن است و واقعاَ پست است ولی او طوری مهبل را می‌خورد كه من تا حال كسی را ندیدم كه مانند او بدون مشكل این كار را انجام دهد و به همین دلیل دختران زیادی را به خود جذب می‌كند.

در بخش قبلی دیدیم كه چیز دیگری وجود دارد كه می‌تواند خوشی زن را تشدید كند. شما می‌توانید عمل گائیدن با انگشت را انجام دهید در حالی كه زن دارد از موهبت لیسیده شدن چوچوله‌اش بهره‌مند می‌شود. قبل از لیسیدن چوچوله، در حین آن و یا بعد از آن. آنها واقعاَ آنرا دوست دارند. بغیر از ناحیه شهوت‌زای اطراف چوچوله، زن یك منطقة فوق‌العاده حساسی در سقف فرجش دارد. این منطقه است كه شما به آن می‌مالید در هنگامی كه دارید با زن نزدیكی می‌كنید. خوب بدلیل اینكه كلاهك آلتتان دور از دهانتان است، انگشتانتان باید عمل گائیدن را انجام دهند.

دو انگشت را انتخاب كنید. یك انگشت خیلی لاغر است و سه انگشت هم خیلی پهن است بنابراین نمی‌توانند خوب نفوذ كنند. اطمینان ایجاد كنید كه آنها را خوب مرطوب كرده‌‌اید تا پوست زن را ناراحت نكنید. آنها را به داخل بلیزانید، این كار را در ابتدا آرام انجام دهید و سپس سریعتر این كار را بكنید. بكمك آنها بصورت موزون و ریتمیك زن را بگائید. سرعت را افزایش دهید وقتی زن می‌خواهد. به نفسش گوش دهید.

او به شما اجازه خواهد داد تا بفهمید كه چه كاری را انجام دهید. اگر شما همزمان هم مشغول لیسیدن چوچوله هستید و هم او را با انگشتان می‌گائید، شما او را بیشتر از حالتی كه با كلاهك آلتتان به تنهایی تحریك می‌كنید، تحریك خواهید كرد. بنابراین شما مطمئن باشید كه او در این حالت به اوج لذت می‌رسد، اگر شك دارید می‌توانید نشانه‌های آنرا مورد بررسی قرار دهید. ویژگیهای هر زن منحصر بفرد است. ممكن است زن شما فقط نوك پستانهایش سفت شوند وقتی كه او تهییج می‌شود و یا وقتی كه به ارگاسم می‌رسد. دختران ممكن است كه سرخ بشوند و یا اینكه شروع به لرزیدن بكنند. با نشانه‌های همسر خود آشنا شوید و شما باید عاشق و معشوق اثر پذیر باشید.

موقعی كه زن داشت به ارگاسم می‌رسید، بمنظور رسیدن به اوج لذت، چوچوله را رها نكنید و برای مدتی به آن قفل شوید. وقتی اولین ارگاسم شروع به فروكش كردن كرد، با زبانتان در طول زیر چوچوله فشار بیاورید و لبانتان را كه بالای آنرا پوشش داده‌اند آزاد كنید. زبانتان را بیرون و درون مهبل حركت دهید. اگر انگشتانتان درون آن هستند، آنها را با ملایمت كمی بیشتر حركت دهید بدلیل اینكه اشیاء درون آن در این موقع بسیار حساسند.

اگر شما این بازی را خوب انجام دهید، با این كار قادر خواهید بود زن را چندین بار به ارگاسم برسانید. یك زن بعد از ارگاسم برای مدت یك ساعت هیجان زده می‌ماند. آیا می‌توانید اطلاعات كامل از یك تماس را درك كنید. یك زن می‌تواند در یك رابطة جنسی 56 بار به ارگاسم برسد. آیا می‌توانید درك كنید كه چقدر شما می‌توانید بر روی زن تاثیر داشته باشی وقتی او را 56 بار به ارگاسم می‌رسانید. او برای مدت طولانی كه شما او را بخواهید می‌تواند مال شما باشد.

بعضی از زنها دوست دارند كه مردشان انگشتش را به مقعدشان بمالد یا آنرا درون آن بكند وقتی كه مشغول خوردن مهبل و چوچوله‌شان است.

آخرین توصیه‌ای كه من برای شما دارم اینست:
بعد از اینكه این كارها را انجام دادید، شما می‌توانید او را بردة خود كنید با دادن خاطراتی كه او تا بحال نداشته، هنوز نباید او را تنها بگذارید. با او حرف بزنید، به بدنش ضربه‌های آرام بزنید و پستانهایش را نوازش كنید. عشقبازی با او را به آرامی ادامه دهید تا او كم كم فروكش كند. یك مرد می‌تواند در همان دم از كار دست بكشد و بخوابد و احساس پشیمانی برای از دست دادن چیزی نكند اما یك زن بخاطر نیاز طبیعیش، مدتی بعد از سكس از معشوقه‌اش بسیار حساس تر است
سكس دهانی می‌تواند مهیج ترین تجربة سكسی شما باشد كه می‌توانید داشته باشید اما چیزهایی دارد كه شما باید آنها را رعایت كنید. به اندازه كافی زمان به آن اختصاص دهید، اغلب آنرا تمرین كنید، به پاسخها و سیگنالهایی كه معشوقه‌تان از خود ارائه می‌كند خوب توجه كنید و بیشتر از همه، خودتان لذت ببرید/

Keine Kommentare: