Samstag, 29. März 2008

ترغيب زن براي شروع سكس


















هرچقدر هم كه از شروع زندگي مشترك شما و همسرتان زمان گذشته باشد،بازهم شما هميشه شروع كننده سكس هستيد.هرچند مردها از پيش قدم شدن براي سكس هيچ ابايي ندارند ولي همه آنها دوست دارند كه گاهي هم زن اولين قدم را براي شروع بردارد.در حقيقت مردها هيچوقت نميفهمند كه چرا بعضي از زنها هرگز به هنگام احساس تحريك جنسي و شهوت،از آنها تقاضاي سكس نميكنند؟

براي خودداري زنها در ابراز تمايل و اقدام براي شروع سكس دلايل متعددي وجود دارد كه در اينجا شايعترين آنها را مورد بررسي قرار ميدهيم.شما با بكار گيري چند نكته ساده ميتوانيد بر اين اشتباه زن فايق آمده و او را وادار سازيد كه حداقل در نيمي از موارد براي انجام سكس با شما پيش قدم شود.

1 - اغلب زنها احساس ميكنند كه اجباري براي شروع سكس ندارند.آنها ميدانند كه مرد هر وقت كه بخواهد تقاضاي خود را براي سكس مطرح ميكند و آنها خواسته مرد را برآورده خواهندكرد. وقتي كه هميشه شما درخواست كننده سكس باشيد،ديگر زن اجباري براي خودش در اينكار نخواهد ديد و احساس ميكند كه هرگز مجبور به شروع سكس نخواهد بود.
براي حل اين مشكل شما بايد گاهي خويشتن دار باشيد تا ارزش شما مشخص شود! اگر شما قبلا" در هفته چندبار سكس داشته ايد حالا زن در همين فاصله زماني منتظر شماست.در طول هفته او را با بوسه هاي شهواني و ماساژ تحريك كنيد و هنگاميكه احساس كرديد كه خوب تحريك شده است،زيركانه خود را كنار بكشيد و بكار ديگري غير از سكس مشغول شويد.اگر يك هفته به اينكار ادامه دهيد مطمئن باشيد آنقدر او را تحريك كرده ايد كه مطمئنا" ديگر شب جمعه، شما را راحت نخواهدگذاشت!!

2 - در برخي از جوامع عقب افتاده اين تصور وجود دارد كه فقط زنهاي هرزه و بدكاره شروع كننده سكس هستند.لذا درخواست سكس از جانب زن يك پديده زشت محسوب شده و همه از آن رويگردانند.در چنين شرايط فرهنگي، زن ميپندارد كه در صورت پيش قدم شدن براي شروع سكس،از جانب مرد متهم به هرزگي و فساد شده و ممكنست از سوي او رانده شود.
شما بايد ريشه چنين تفكري را در ذهن او بخشكانيد.فقط كافي است يكروز براي او توضيح دهيد كه چگونه و با انجام چه كارهايي توسط وي،تحريك ميشويد و به او بگوييد چون شما زن و شوهر هستيد شروع سكس توسط او به هيچ وجه عيبي نداشته و شما را خيلي خوشحال ميكند.منتظر برداشتن اولين قدم از سوي همسرتان باشيد و او را بخوبي در مورد رفتاري كه انجام ميدهد راهنمايي كنيد.وقتي او نشانه هاي لذت را در وجود شما ببيند و مورد تشويق قرار گيرد،كليه افكار پوسيده قبلي را بدست فراموشي خواهد سپرد.

3 - بعضي از زنها بخاطر ترس از طرد شدن ازسوي مرد،هرگز براي شروع سكس پيش قدم نميشوند.آنها هميشه از بابت واكنش منفي از سوي مرد نگرانند و ميترسند عملي را انجام دهند كه مورد پسند و رضايت مرد نباشد.

براي غلبه بر چنين احساسي بايد او را مرتب مورد تشويق قرار دهيد.مثلا" اگر زن دست خود را روي ران شما گذاشت،دستش را همانجا بگيريد يا اگر شما را بوسيد،شما هم با بوسه هاي آتشين پاسخ او را بدهيد و همين طور او را مرحله به مرحله جلو ببريد.

به اين ترتيب با واكنش مناسب به تحريكات او ميتوانيد اعتماد به نفس زن را بالا برده و ترس او را از بين ببريد.بعد از مدتي زن ميتواند براحتي خودش سكس را شروع كند.براي كمك بيشتر به او بهتر است برايش توضيح دهيد كه از انجام چه كارهايي در سكس لذت بيشتري ميبريد.او با كمال ميل آنها را براي شما انجام خواهدداد.بياد داشته باشيد كه هرگونه عكس العمل ناخوشايندي از جانب شما ممكن است تاثير منفي و غيرقابل جبراني در ذهن او بجا بگذارد.

4 - گاهي ممكن است زن سرحال نبوده و دل و دماغ براي سكس نداشته باشد.كاهش ميل جنسي در زن يا عدم جذابيت مرد براي او،همه ميتوانند باعث شوند تا زن به بهانه هاي گوناگون مثل سردرد يا احساس كسالت از انجام عمل جنسي سرباز زند.

بي ميلي جنسي در زن مشكلترين و سخت ترين موضوعي است كه شما با آن مواجه ميشويد.ابتدا بايد مشخص كنيد كه علت بي علاقگي زن به سكس چيست،سپس درصدد رفع علت آن برآييد.اگر به مرور زمان و بتدريج علاقه او نسبت به شما كم شده باشد، بايد علت آنرا دقيقا" بررسي نموده و موقعيت خود را تثبيت كنيد.اگر سكس براي شما عادي شده،سعي كنيد تا روش سكس خود را عوض كنيد و جذابيت بيشتري به آن بدهيد.بزودي خواهيد ديد كه تمايل همسرتان براي سكس با شما بالا خواهد گرفت.

درصورتيكه شما جذابيت سابق خود را براي او از دست داده و برايش عادي شده ايد، بايد مجددا" به حال و هواي گذشته برگرديد و مجددا" صفات جذاب و مورد علاقه او و خواسته هايش را در خود زنده كنيد.به اين ترتيب خيلي زود آتش عشق و علاقه او نسبت به شما دوباره شعله ور خواهد شد.

با كمي صبر و پشتكار و بكار گيري نكات بالا شما ميتوانيد حتي خجالتي ترين زنها را هم وادار كنيد تا در برخورد باشما براي شروع سكس پيش قدم باشند.

Keine Kommentare: