Mittwoch, 19. März 2008

يك مهارت ارزشمند در سکس(ماساژ چوچوله)- قسمت چهارم























حفظ كردن تماس با چوچوله
هميشه از آغاز ماساژ چوچوله‌اي تماس خود را با چوچوله حفظ كنيد. اين خيلي مخرب است كه در هنگام توسعه يافتن رابطه، شما هر دو دستتان را در آن واحد از او دور كنيد به عقب ببريد. با تمرين شما مي‌توانيد از انرژي جنسي كه بين شما وجود دارد مطلع شويد. صداها عجيب اما واقعي هستند. يك نظر خوب كه وجود دارد اينست كه شما در ابتدا زانوهاي او را لمس كنيد، سپس دستانتان را به سمت قسمتهاي داخلي ران او بلغزانيد و در نهايت آنها را بر روي مهبل قرار دهيد بنابراين شما به تندي به فضاي شخصي او نفوذ نكرده‌ايد. گذاشتن دستهاي سرد بر روي مهبل ممكن است باعث شكه شدن او و در نتيجه بهم خوردن حالت شود. دستانتان را با قرار دادن درون يك كاسه آب گرم، گرم كنيد و در ابتدا ممكن است از يك روان كننده براي چرب كردن مهبل استفاده بكنيد.

تكنيكهاي اساسي
شما ممكن است ماساژ چوچوله را با يك، دو و يا سه انگشت انجام دهيد. اندازه و برجستگي چوچوله شريكتان مشخص مي‌كند كه از چند انگشت استفاده كنيد. اگر شما قادر به احساس كردن بدنه ميله‌اي چوچوله با انگشتانتان هستيد از انگشت شصت و سبابه استفاده كنيد. اگر چوچوله او خوب توسعه يافته است ممكن است شما بخواهيد از انگشت شصت، سبابه و انگشت مياني استفاده كنيد. اگر شما نمي‌توانيد بدنه ميله‌اي شكل و قسمت بلوطي شكل آنرا بدليل كوچكي يا پنهان ماندن آن حس كنيد، شما مي‌توانيد فقط از نوك انگشت سبابه و يا نوك انگشت شصت استفاده كنيد.

اگر توانستيد چوچوله‌اش را با دو يا سه انگشت بگيريد، شما ميتوانيد كارهاي زير را انجام دهيد:

خيلي با ملايمت و آرامي بدنه ميله‌اي شكل چوچوله را با انگشت سبابه و شصت بگيريد، بافت شل و نرمي كه اطراف چوچوله را پوشانده است به آرامي ليز مي‌خورد،در ابتدا به عقب و جلو، يك شمايي از شكل و سفتي چوچوله احساس كنيد. تعيين كننيد چه مقدار از بافتها كه اطراف قسمت ميله‌اي شكل قرار دارند در طول آن ليز مي‌خورند. در ابتدا، در صورت امكان شما قسمت بلوطي شكل را محكم نگيريد، ولي اگر چوچوله كوچك باشد اين كار اجتناب ناپذير خواهد بود. وقتي كه شما انگشتانتان را به جلو و عقب قسمت ميله‌اي شكل چوچوله مي‌لغزانيد، كلاهك هم بايد به جلو و عقب لغزانده شود و قسمت بلوطي شكل برانگيخته شود. به آرامي اين كار را بكنيد و به اشاره‌هاي شريكتان نگاه كنيد و ببينيد كه آيا از آنچه شنا مي‌كنيد لذت مي‌برد يا نه. در صورت امكان سعي كنيد تماس چشمتان را با چشمهاي شريكتان حفظ كنيد و يا تا حدي كه امكان دارد اين كار را بكنيد. اگر از حركات بدن او نمي‌توانيد چيزي متوجه بشويد، از او سؤال كنيد كه آيا از كاري كه شما مي‌كنيد احساس رضايت مي‌كند يا نه. از او بپرسيد كه شما اين كار را آرامتر انجام دهيد يا سريعتر و يا تماس را محكمتر كنيد يا آرام و سبكتر. بعد از اينكه پيشنهادات او را پياده كرديد مجدداَ از او سؤال كنيد. اگر او چيزي نمي‌دانست راههاي مختلف را امتحان كنيد اما تماس و ارتباط را قطع نكنيد.

اگر شما نمي‌توانيد چوچوله‌اش را بگيريد، شما نياز داريد كه نوك انگشت سبابه‌تان را در نوك بدنه چوچوله يا كلاهك آن قرار دهيد.آزمايش نشان داده است كه آنجا حساسترين قسمت است. شما نياز خواهيد داشت به اينكه بافت زير انگشتتان را در اطراف چوچوله كوچك بصورت دوراني حركت دهيد و يا آنرا به عقب و جلو ببريد تا چوچوله را بر بيانگيزيد. جاي اميدواري وجود دارد كه شما چوچوله را وقتي كه برانگيخته و سفت شده زير انگشتانتان احساس كنيد حتي اگر چوچوله خيلي كوچك باشد.

نوازش چوچوله را ادامه بدهيد، اگر او از انجام اين كار شما لذت مي‌برد اين كار را با ريتم ثابت ادامه دهيد. درحالي كه او بيشتر برانگيخته مي‌شود ممكن است شما بخواهيد كه فشار را به آرامي و با ملايمت افزايش دهيد، اين كار را بكنيد اما هميشه بخاطر داشته باشيد كه اين كار بايد با ملايمت و مهرباني باشد. سرعت نوازشخايتان مي‌تواند مختلف باشد، آرام در ابتدا و سپس تند تر وقتي كه او به ارگاسم نزديك مي‌شود. انگشتان شما همواره بايد پوستي را كه بدنه چوچوله را پوشانده است به آرامي بگيرد و دليل آن اينست كه در طول بدنه ميله‌اي شكل چوچوله به عقب و جلو بلغزد. اين كار را ادامه دهيد تا زن به ارگاسم دست يابد. بمحض رسيدن او به ارگاسم نياز به نوازش خيلي ظريف و آرام و سبك دارد شبيه نوازش چوچوله خيلي حساس و يا اينكه انگشتان خود را روي لبه‌هاي مهبل حركت دهيد. بعد از يكي دو دقيقه شما مي‌توانيد مجدداَ شروع كنيد و يا اينكه متوفق شويد. هرگز تماس را يكدفعه و ناگهاني متوقف نكنيد مگر اينكه او بگويد كه خيلي حساس شده و تحمل تماس را ندارد، در اين حالت مهبل و يا لبه‌هاي داخلي آنرا براي مدت چند دقيقه نوازش كنيد. تماس فيزيكي را حفظ كنيد تا ارگاسم او فروكش كند/

Keine Kommentare: