Mittwoch, 19. März 2008

يك مهارت ارزشمند در سکس(ماساژ چوچوله)- قسمت سوم































حساسيت چوچوله و چرب كردن و روغن كاري آن



ما فهميديم كه چوچوله در كجا و چكونه است، حالا نوبت چيست؟ در ابتدا بايد تذكر در مورد حساست چوچوله و احتمال نياز به روغن كاري اضافي بدهم. حساسيت چوچوله از زني به زن ديگر بسيار متغير است، زناني هستند كه در صورت تماس مستقيم دست با چوچوله‌شان احساس درد مي‌كنند و زنان ديگري هم هستند كه اصلاَ چوچوله‌شان به تماس حساس نيست. بعضي ممكن است در ابتدا نياز به يك تماس آرام و سبك داشته باشند و وقتي به ارگاسم نزديك شدند نياز به تماس محكم‌تر داشته باشند. بهترين كار اينست كه با يك تماس آرام و سبك در ابتداي كار شروع كنيد و هرچه زن برانگيخته‌تر مي‌شود فشار را بيشتر كنيم. حركات بدنش را نگاه كنيد و به صداهايش نيز گوش بدهيد تا متوجه بشويد كه نياز به اعمال فشار بيشتر داريد يا مقدار فشار كافيست. مراقب باشيد كه تقريباَ هميشه شما نمي‌خواهيد كه چوچوله را طوري بفشاريد كه كوچك شود بنابراين فشار بدهيد اما نه بصورت ناگهاني و وحشيانه. تعداد كمي از زنها ممكن از از فشردن شديد و وحشيانه در حال ارگاسم لذت ببرند ولي قبل از سعي براي انجام اين كار حتماَ به او اعلام كنيد.

با توجه به حساسيت چوچوله شريكتان و نيز ميزان ترشحات ليز طبيعي بدن او شما ممكن است نياز به روانكاري اضافي قبل از ماساژ داشته باشيد. در ابتدا بدون آن سعي بنمائيد، اما اگر كششي به اين كار نشان نداد و يا اعلام كرد كه حساس است و يا چيزي حس نكرد، يك لايه كامل از يك روان كننده بر روي فرج او بماليد. شما هرگز قسمت بلوطي شكل چوچوله را با انگشتان بدون روانكار لمس نكنيد اگرچه در بعضي مواقع اين كار صورت مي‌گيرد.

ممكن است شما بخواهيد كه دستكش‌هاي لاتكس يا وينيل به دست كنيد. آنها انگشتان شما را خيلي ليز مي‌كنند و بهتر است در مواقعي كه چوچوله شريكتان خيلي حساس است و يا وقتي كه پوست دستتان خيلي خشن است از آنها استفاده كنيد همچنين آنها در مواقعي كه مي‌خواهيد در حين ماساژ انگشتانتان را وارد فرج شريكتان بكنيد بدرد مي‌خورند تا از خراشيدگي ديواره فرج توسط ناخنهايتان جلوگيري كنند. دستكشهاي وينيل و لاتكس در داروخانه‌هاي زيادي با قيمت ارزان در دسترس هستند/

Keine Kommentare: