Freitag, 25. Januar 2008

اهميت پيش نوازي در رابطه جنسي و ازدواج












اهميت پيش نوازي در رابطه جنسي و ازدواج


آيا شما و همسرتان احساس مي كنيد كه زندگي مشتركتان ميل و رغبت و گرما و انرژي خود را از دست داده است؟ آيا اشتياق و فضاي رمانتيك رابطه ي خود را از دست رفته تصور مي كنيد؟ تصور بر اين است كه وقتي چند سال از زندگي مشترك دو نفر مي گذرد، يك چنين حالتي بوجود مي آيد. اكثر زوج ها مي گويند كه در ابتدا رابطه ي آنها خيلي گرم و پر شور بوده است؛ اما چه اتفاقي افتاده؟ چه چيزي شور و هيجان ابتدايي را از آنها گرفته؟ پاسخ اين سوال كاملاً ساده و قابل درك است.


در ابتداي رابطه طرفين در حال درك و يافتن خصوصيات يكديگر هستند. آنها تمايل دارند كه مرزها و محدوده هاي يكديگر را شناسايي كنند. بيشتر زوج ها از زماني كه با يكديگر آشنا مي شوند، تا وقتي كه با هم ازدواج مي كنند، هيچ گونه رابطه ي جنسي با هم برقرار نمي كنند؛ اما آيا اين امر بدان معناست كه در دروران عقد هم نمي توانند به هيچ وجه يكديگر را لمس كنند؟ اصلاً؛ اين دقيقاً همان كاري است كه در اين دوران بايد انجام دهند. آنها بايد يكديگر را لمس كرده و نوازش كنند. يكديگر را در آغوش بگيرند و ببوسند. ميل خود را نسبت به ديگري ابراز كنند، و به طرف مقابل نشان دهند كه احساس زيادي نسبت به او دارند.


زمانيكه زوجين به مرحله ي معاشقه برسند، از تحريك پذيري بالايي نسبت به هم برخوردار خواهند بود. اين مسئله به دليل امري فراي شيمي مطلوب في ما بين بوجود مي آيد و مي توان گفت كه بخش اعظمي از آن به دليل نوازش كردن ها و در آغوش گرفتن ها بوجود مي آيد. دوران ابتدايي ازدواج سرشار است از حمام هاي آب گرم دو نفره و معاشقه هاي طولاني مدت. اما چرا پس از مدتي همه چيز ناپديد مي شود؟


من تصور مي كنم كه دليل اصلي اين امر كه ميل و اشتياق براي ارتباط جنسي پس از چندي در ميان زوجين از بين مي رود اين است كه شركاي جنسي ديگر براي هم جديد و باروح و پرنشاط نيستند.


زوجين ديگر مانند گذشته همديگر را لمس نمي كنند، در آغوش نمي گيرند، و ناز و نوازش نمي كنند. به نظر مي رسد كه فقط به اين خاطر به رختخواب مي روند كه ارضا شوند و هيچ چيز ديگر برايشان مهم نيست. آيا آنها فراموش كرده اند كه ارگاسم تنها بخش ناچيزي از ارتباط جنسي است؟


رابطه ي جنسي به اين دليل در ابتداي آشنايي از جذابيت بالايي برخوردار است چرا كه در آن نوازش و لمس كردن و در آغوش گرفتن زيادي وجود دارد. به اين امور به طور كلي "پيش نوازي" اطلاق مي شود؛ اما چقدر اتفاق مي افتد كه زوج هايي كه براي 10 سال يا بيشتر با هم ازدواج كرده اند، چنين كارهايي را براي هم انجام دهند؟ اگر بخواهيم صادقانه به اين پرسش پاسخ دهيم، بايد بگوييم كه به ندرت چنين اتفاقي روي ميدهد. چقدر اتفاق مي افتد كه يكديگر را در آغوش بگيرند و شيطنتت به خرج دهند؟ متاسفانه به ندرت.


اما جاي هيچ گونه نگراني وجود ندارد؛ شما اگر بيستمين سال زندگي مشتركتان را نيز مي گذارانيد اين توانايي را داريد كه اشتياق و تمايلي كه در ماه عسل داشتيد را به زندگي خود بازگردانيد! تنها چيزي كه به آن نيازداريد قدري پيش نوازي است.


در حقيقت پيش نوازي بخش مهمي از يك ارتباط جنسي موفقيت آميز را تشكيل ميدهد. چيزي است كه سبب مي شود طرف مقابل بيش از پيش تحريك شود. حركت كوچكي است كه سبب مي شود ميل طرف مقابل به شما دو چندان شود. زمانيكه فقط به بستر رفته و همه چيز را با مقاربت شروع كنيم، نبايد انتظار باشيم كه تحريك شويم و به اوج لذت جنسي دست پيدا كنيم. اين امكان وجود دارد كه برخي از افراد حتي موفق شوند به ارگاسم نيز برسند، اما بايد نيمي از وقت خود را صرف تحريك كردن خود و طرف مقابل بكنند.اين كار فاصله زيادي با يك معاشقه ي رمانتيك دارد.


اما اگر ارتباط جنسي خود را با قدري پيش نوازي بياميزيد، آنوقت پيش از مقاربت هر دو نفر به مرحله ي تحريك شدگي مي رسند. هر دو نفر آماده هستند، تمايل دارند و به اندازه ي كافي برانگيخته شده اند. اين امر سبب مي شود رابطه بهتري را برقرار كرده و هر دو نفر رضايت بيشتري را از ارتباط خود احساس كنند.


پيش نوازي چيزي نيست كه حتماً لازم باشد آنرا قبل از ارتباط جنسي شروع كنيد. پيش نوازي را حتي مي توانيد صبح شروع كنيد، حتي اگر تا پايان شب نتوانيد رابطه ي جنسي برقرار كنيد. به خاطر داشته باشيد كه همان نوازش ها، در آغوش گرفتن ها و بوسه هاي كوچك هستند كه تمايل و برانگيختگي زيادي در طرف مقابل ايجاد مي كنند. خوب شروع كنيد و حتي زمانيكه در حال تماشاي فيلم هستيد دستتان را بر روي پاي معشوقه تان بگذاريد. بوسه هاي آرام و لطيف از او بگيريد و كمي شيطنت كنيد و يا حتي خيلي زياد... فقط فراموش نكنيد كه مهمترين قسمت يك رابطه جنسي رضايت بخش، چيزي نيست جز.... پيش نوازي! .

Keine Kommentare: