Dienstag, 1. Januar 2008

پرده بکارت/1






















ظاهراً چنین رایج است، كه غالباً 99.9% مردم به غلط گمان دارندكه انگاری «پرده بكارت» عضو یا سازه «بابهشت» زن است. این در حالیست كه با یك مشاهده ساده اما دقیق بخوبی می‌توان در‌‌یافت كه پرده بكارت جزو ”مَلبان“ «سكس-ابزار» آنهاست و بنابراین ارگانیست كه كاملاً خارج ازاندام بابهشت قرار گرفته است. این پرده دارای بافتی گوشتی نسبتاً كشسان است كه آنهم به شكلی ناقص و الاستیك جلوی «سوراخ بابهشت» برخی از دختران و زنان را، مثل تار عنكبوت كه دهانه غاری را به ظاهر مسدود میكند، می‌پوشاند. در برخی از فرهنگ ها آنرا ”گیلاس دختر“ نیز نامیده اند، كما‌ اینكه ما و البتّه بسیاری از ملل دیگر به آن عنوان «پرده بكارت» داده‌ایـم؛ یك اسم كاملاً بی مسمّاــ البّته.

در مراحل آغاز رشد جنینی، اصلاً بابهشت طفل سوراخی ندارد. باری، آن لایه از بافتی كه در این مرحله كاملاً راه بابهشت را مسدود كرده، تقریباً كمی قبل از تولّد دختر بطور ناقصی تقسیم شده، پیوستگی و یكپارچگی خود را از دست می‌دهد. اندازه و شكلِ گسست و پارگی پرده بكارت در هر دختری نسبت به دیگری فرق میكند. دخترانی هستند كه حتی در بطن مادر خود، بطوركلی این بافت را از دست میدهند، آنهم به این علت ساده كه «لبان» سكس-ابزار آنها اعمّ از كوچك و بزرگ؛ همچون گلی، كاملاً از همدیگر شكفته شده و رشد یافته و البته به نحوی متقارن و زیبا شكافته شده است. گاه در مورد برخی از دختران بدشانس چنان است كه پرده بكارت آنها همچنان پس از تولّد نیز جلوی ورودی بابهشت آنها را سد كرده است، كه در این صورت می‌بایست توسط پزشك مربوطه و والدین دختر چك شده و در صورت لزوم این مسدودیت را اگر نه به طوركامل، بلكه به شكلی ناقص از میان بردارند. چرا كه بعدها و در سنّ بلوغ خونروش ماهانه او به علّت همین مسدودیّت مختل خواهد شد و باكتریهای مضّر در خون حیض ممكن است فرد را به شوك مرگ دچار كند.

نكته:
اگر خروج خون پریووداز بابهشت دختر به بیرون از بدنش به راحتی صورت نگیرد، آنگاه دچار درد شدید و دلـمه،Cramping، شدن خون در نخستین موارد از پریُد خود می‌شود.

بافت لبان، مَلبان و كِلبان، معمولاً تا قبل از سن بلوغ بسیار نازك و لطیف است. بنابراین طبیعی است هرگونه كشش یا انبساطی كه به این بافت وارد شود، به احتمال زیاد موجب آن می‌شود كه پرده بكارت را كش داده، آنرا نازك و نازكتر كند و یا اصلاً آنرا، آنهم در نقاطی از آن، پاره نماید. از همین روست كه بسیاری از دختران بالغ و نابالغ در اثر برخی حركات فیزیكی نظیر ورزش، اسب سواری، دوچرخه سواری، استفاده از تامپون و یا استشهاد، پرده بكارت خود را یا بشدت نازك نموده و یا اصلاً به كلی از دست میدهند. یك دختر ممكن است هرگز متوجه نشود كه كی، كجا و تحت چه شرایطی بكارت خود را از دست داده است؛ چرا كه ممكن است این حادثه كاملاً بدون خونریزی و یا درد اتفاق افتاده باشد. گاه نیز چنین است كه «اِزالت بكارت» یك دختر در زمانی حادث شود كه مطلقاً، به علّت جوانی و ناآگاهی وی نسبت به كاركرد اندام جنسی خود، ولو با مختصر خون و درد هم كه باشد، توجهی از جانب او بدان حاصل نشده باشد.

بود و نبود یا صحیحتر بگیم زایل شدن نسبی یا كامل پرده بكارت به هیچ وجه دلیل بر این نمی‌شود كه به بابهشت او دخول(Intercourse) شده است و یا نه. من اتّفاقاً دوستی دارم با شوهر و دو بچّه كه همین چند وقت پیش به من میگفت كه همچنان گاه پرده بكارتش در حین دخول مایه دردسر میشود. هیچ فردی نمی‌تواند صرفاً با تست و مشاهده فیزیكی، دریابد كه آیا زن یا دختر با مردی یك نوع آمیزش و همخوابگیِ منجر به دخول داشته است. تنها 50% از زنان و دختران جوان در اثر دخول دچار خونریزی (آنهم ناچیز و برای بار اوّل) می‌شوند. بنابر این ملافه سفید آغشته به خون اصلاً هیچ ملاك قابل اعتمادی برای بكارت یك دختر یا زن جوان نمی‌باشد. جالب اینجاست كه این پرده نزد شماری از زنان به دفعات بسیار و به تدریج زایل شده، تا اینكه روزی و فقط ”بلكه“ بصورت كامل هم از بین برود. شایان ذكر است كه پرده بكارت برخی دیگر از زنان آنچنان كشسان است كه حتی در صورت دخول آلت مرد به بابهشت آنها، آنهم به طور كامل و عمیق، نیز گسسته نمی‌شود و آنچنان كش می‌آید كه گویی نقش یك كاندوم را ایفا می‌نماید! البته این‌حالت اخیر هنگامی رخ میدهد كه زن یا دختر مذبور سالیان دراز قبل از امر دخول، بتدریج و با انگشت خود، آنهم با عمل استشهاد، پرده بكارت خود را نازك و كشسان كرده باشد؛ بطوریكه حتی بر اثر همخوابی منجر به پارگی نشده و به رغم آن دخول همچون ”مریم باكره“ در نزد اوّلین شوهرش قدیس و پاك جلوه كند. ای وای از حماقتها و بلاغتهای ما مردان كه بر هیچ كاخ بنا می‌كنیم! شما خود بخوان حدیث مفصل ز این مجمل…

مردان ایرانی را نصیحتی كنم و این بخش را نیز به پایان رسانم: «عزیزان من! ”بكارت“ قبل از آنكه یك پدیده ظاهری، گوشتی و خون آلود صرف و فیزیكی بوده باشد، اصولاً امری است مربوط به روانشناسی‌؛ و ارزشهای شخصی و اخلاقی یك زن؛ همین و بس…»
اولاً، ما مردها به صرف اینكه یك تست مضحك و سنّتی و فاقد یك نتیجه مشخّص، آنهم بدون هیچگونه نتیجه روشن و یقینی با توجه به گفتار بالا، در مورد خود ما در كار نیست؛ آنگاه باید خود را محق بدانیم كه با زیر پا گذاشتن وجدان ـــ كه اصل بنیادینش خواستن و نخواستن یك چیز و یا یك امر برای خود و همه یا هیچ است ـــ خویش، زن مورد نظر خود را باكره بخواهیم و دیگر هیچگونه توجّهی به شخصیّت و خصوصیّات دیگر او نداشته باشیم؟!

برای یك دختر ناباكره تقلّب دو قطره خون و ریختن به زیر بدن خود در حین سكس با شما مردان ساده لوح از آب خوردن هم ساده تر است! اصلاً امروزه در كویت، دخترانی كه سالها با داشتن انواع دوستان پسر، آنوقت كه در غرب مثلاً در حال تحصیل بودند، از همان حقّ و سائق طبیعی خود نظیر ما مردان استفاده و لذّت میبردند ظرف یك عمل ساده و ارزان سه دقیقه‌ای، خود را در هنگام رفتن به خانه بخت ”مریم مقدس “ جا می‌زنند. منتها باید گفت كه خاك بر سر آن شوهر كه از همان ابتدا به جای راستی و صداقت طالب دو قطره خون بی‌ارزش از زنش می‌باشد و یا نسبت به گذشته خود فراموشكار و در باب زندگی خصوصی و گذشته به اصطلاح همسر آینده خود به طرز غیر قابل تحمّلی فضول میشود. پس، خلایق را هر چه لایق ــ چنان مردی را با «بكارت بخیه ای» باید سرش را آنهم تا آلتش كُلاه گذاشت. !

ثانیاً، اگر زنی واقعاً باكره، بنا به تعریف عرفی، هم باشد، تازه باز هم معلوم نمی‌شود كه با مردی آمیزش،سكس، داشته است یا نه. اصلاً بگذارید حساب حالتون رو بگیرم؛ تعریف آمیزش نزد ما مردان و بلكه زنان چیست …؟!؟

آیا وطی، Anal، یا دخول به مكون زن است،
آیا عشقبازی زن با مردان بسیار، اما بدون دخول است،
آیا عشقبازی زن با زنان دیگر و یا با خودش است،
آیا «آمیزش دهانی» است،
آیا ماساژ یك زن و فرو نمودن انگشت در بابهشت او توسط یك مرد و زن دیگر است،
آیا سكس است؟!
حال چگونه و با چه علامتی می‌توان به این رازهای خصوصی یك زن پی برد؛ به جز اعتماد به خود او و شخصیّتش …؟! بنابراین، می‌بینید كه محال است. پس به حكم عقل مدرن، امر و نهی به امر محال نه صواب است و نه عملی و این را هم بگم كه اخلاق در قلمرو «طاقت و تحقّق و فعلیّت» است و از همینرو موضوع «فلسفه عملی» است و نه حوزه گَل و گُشاد مفروضات و نظریه پردازیهای آزاد ذهن و به اصطلاح «فلسفه نظری». بنابراین دنبال «بكارت زن» رفتن نه تنها آب ره به تركستان میبرد بلكه بیهوده‌تر اینكه در نهایت هیچ علامتی را دالّ بر اختلاط آمیزشی، سكسی، و یا عدم آن در گذشته یك زن چه با خودش و چه با مردان و یا زنان دیگر به شما یكی جناب «فضول-خان» نمیدهد! باور كنید كه «زنان» خیلی پیچیده تر از آنند كه حتی خود به آن واقف بوده باشند تا چه رسد به دقّت و فهم و شعور ما مردان زمخت و گاه بی سلیقه نسبت به طبیعت بس غامض و در همانحال زیبای آنها. اصلاً هدف «فلسفه نظری» ما از تأسیس این سایت در یك تركیب ساده خلاصه میشود: ”زن-شناسی“؛ همین.

ثالثاً، اگر شما نتوانید به گفته همسر آینده خود اعتماد كرده، داستان او را نسبت به گذشته خودش در روابطش یا عدم آن با دیگران بپذیرید، دیگر چرا اصلاً خود را به زحمت همسری، آنهم برای یك عمر، با چنین فردی دچار كنید…؟! اصلاً این عین حماقت است.

بگذریم كه این قصّه سر درازی دارد، و ما مردان تا عاقل بشویم دهه‌ها ، اگرنه قرنها، لازم است؛ بخصوص با این شرایط فرهنگی حاكم بر كشورمان و بلكه كل این جهان بدتركیب …

این نكته را هم بگویم كه پرده بكارت همینطوری به صرف داخل كردن/شدن چیزی در آن زایل نمی‌شود؛ بلكه درست به اندازه بزرگی همان شیء داخل شده، احیاناً كش آمده نازك و یا زایل می‌شود؛ همین ‌و بس. مثلاً اگر یك دختر تازه بالغ دو انگشتش را در بابهشت خود فرو برد، باز هم به احتمال زیاد در هنگام اولین همخوابگی وآمیزش بسادگی ممكن است دچاره زایل شدن هرچه بیشتر مابقی پرده بكارتش شده و چند قطره خونی از وی بچكد. برخی از زنان، آنهم پس از سالها همبستری با شوهرانشان و یا حتی مردانی چند، باز هم و در هر مورد به علت پایداری و ضخامت زیاد پرده بكارتشان، پی‌در‌پی در هر مورد از دخول، چند قطره‌ای خون به خود می‌بینند. بزرگی قطر و قامت چُل مردان به علاوه مكانیك آمیزش آنها با زنان از یكدیگر متفاوت است؛ بنابراین ممكن است زنی در اثر دخول با یك مرد دچار خونریزی شود، اما با مردی دیگر نه. حتی حالاتیكه، positions، و زن و مرد با یكدیگر همخوابگی می كنند، ممكن است در كش یافتن و یا ضایع شدن هر چه بیشتر پرده بكارت زن اثر داشته باشد. بطور كلی می‌توان گفت كه این پرده به نحوی نسبتاً كامل، آنهم صرفاً در اكثر موارد به طور آماری و نه قطعی، پس از آنكه زن صاحب نخستین فرزندش شد، زایل می‌شود.

”سكس“ یك حق و سائق طبیعی «زن» است پس با دُم شیر بازی نكنید و بیهوده عرض خود نبرید. اینهم نه صرفاً «نصیحت» ماست به شما ”مردان“ بلكه یك پیشنهاد مناسب، آنهم مبتنی بر «عقلانیّت مدرن» است.

Keine Kommentare: